Search:

Type: Posts; User: PresentProducer; Keyword(s):

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.03 seconds.

  1. Nice track brogod. Your mix is on point wish my...

    Nice track brogod. Your mix is on point wish my sh!t banged like that hella clean too!!!
    Good to hear some dope tracks alota ppl uploading trash

    YouTube

    ...
  2. Gratitude. Been improving my mixing alot lately....

    Gratitude. Been improving my mixing alot lately. Thank you for the feedback.



    That mf schmackkinn!!! I would turn the clap up cuz that kick bangin hard asl. Nice beat man keep working!!!
  3. I'm fuknwit it bro. Wish I could make them drake...

    I'm fuknwit it bro. Wish I could make them drake x tory type beats. I'ma try

    Here go one of mine.

    YouTube


    https://www.youtube.com/watch?v=0gqBIT7VCBk
  4. Mpc 2.0

    Mpc 2.0
  5. Replies
    27
    Views
    1,968

    To me itís nothing more than a site to upload and...

    To me itís nothing more than a site to upload and host your music.

    To connect with other creatives it would be better to use Twitter, or any other social media site, and access their soundcloud...
  6. Bro cant believe yall niggas showing yall screen...

    Bro cant believe yall niggas showing yall screen now! I remember when you was hiding the VSTs on your older video LOL.

    Good looks man
  7. Replies
    3
    Views
    315

    Real nigga alert! POW ...

    Real nigga alert! POW

    :cheers::cheers::monkey::victory:
  8. Replies
    3
    Views
    265

    CHOPHOUZE ON THE...

    CHOPHOUZE ON THE TRACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Love yall work man I be banging yall shit bro!!!!!!!!!!!!!!

    :sing:
  9. Post some bro!!! Either way yo title got be...

    Post some bro!!!

    Either way yo title got be bout to try it again Chopped Up Hooks good shit!
  10. Replies
    1
    Views
    158

    Welcome bro. You share some music too would love...

    Welcome bro. You share some music too would love to hear it as well!!

    K.E. Beats | Free Listening on SoundCloud

    :cheers:
  11. I would recommend Breaking "the Rules". ...

    I would recommend Breaking "the Rules".

    Obviously not there with you when you are working, but me personally I know I do plenty of shit people would consider "Wrong" but I'm not trying to be an...
  12. Welcome. :cheers: Congrats by the way!...

    Welcome.

    :cheers:

    Congrats by the way! Share some music

    Preferably the #1 songs, I'm sure we would all like to dissect those elements as well I would definetly consider them hits!

    I would...
  13. Use Bulk Rename Utility itll take you seconds....

    Use Bulk Rename Utility itll take you seconds....
  14. Replies
    2
    Views
    315

    Thanks for the recommendations! I’m studying...

    Thanks for the recommendations!

    I’m studying alot if the producers, music, interviews, etc.

    I find singing helps too
  15. Replies
    2
    Views
    315

    Switching from Trap to R&B

    Just started making R&B beats today (literally)

    Did a quick beatmaking video Iíll post in a second but first was trying to get some tips cause whatever type of beats I Make Iím almost always going...
  16. Definetly came here to spy. Lol was going to say...

    Definetly came here to spy. Lol was going to say Kontakt but you obviously said that.

    Guitars are the #1 sounds it seems is challenging to get grade A VSTi's for...
  17. Replies
    9
    Views
    570

    Exactly. I got some they are royalty free. ...

    Exactly. I got some they are royalty free.

    Exclusive Soundkits
  18. Lately I do them WET. I tried to the same thing...

    Lately I do them WET. I tried to the same thing years ago when I was inexperienced and I ended up f:shame:ing up my sounds. But that was part of the process to get where I am now...

    When I am...
  19. Replies
    6
    Views
    401

    Bro share some of your piano skills/knowledge...

    Bro share some of your piano skills/knowledge with me please!!!! Share some music!!!!!

    :monkey::monkey::monkey::monkey:
  20. Sampling Secrets Exposed! How To Replay A Sample

    https://www.youtube.com/watch?v=1x2Xcm-J8aY
Results 1 to 20 of 300
Page 1 of 15 1 2 3 4