Search:

Type: Posts; User: Liet; Keyword(s):

Page 1 of 15 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Thread: How Cute!!!!!!!!

    by Liet
    Replies
    7
    Views
    956

    at least

    at least
  2. Replies
    81
    Views
    6,938

    DAJM!!! That's one heck of a setup :)

    DAJM!!! That's one heck of a setup :)
  3. Thread: Nova Supernova

    by Liet
    Replies
    15
    Views
    1,518

    bwahaha.. i'm too busy with my new technics...

    bwahaha.. i'm too busy with my new technics 1210's... i know, i know, it should only take about 5 minutes, but anyway...
  4. Thread: Korg DW-8000

    by Liet
    Replies
    1
    Views
    776

    i'm reporting this thread to a moderator... it's...

    i'm reporting this thread to a moderator... it's improper--- "fondle her"
  5. Thread: Nova Supernova

    by Liet
    Replies
    15
    Views
    1,518

    hehehe which one? i have found about 3 good...

    hehehe which one? i have found about 3 good presets or something :D it's pissing me off that they couldn't find time to do those properly like other synth manufactureres do.
  6. Replies
    7
    Views
    643

    sure... or not hehe

    sure... or not hehe
  7. Thread: Synth Challenge

    by Liet
    Replies
    21
    Views
    1,787

    Poll: sild rules will you know

    sild rules will you know
  8. Replies
    8
    Views
    800

    DOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNTTT!!!!! I have had an...

    DOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNTTT!!!!! I have had an omnitronic mixer and it may be ok as long as it works, but after 6 months you can rest asure things will start becoming defect..
    funky mattu... the...
  9. Thread: Synths

    by Liet
    Replies
    38
    Views
    3,509

    yeah. don't even think of buying yamaha or roland...

    yeah. don't even think of buying yamaha or roland midi keyboards!!! You can get kewl kewl controllers for less than 200$
  10. man, they're even daft at making specs at the...

    man, they're even daft at making specs at the novation sites... they need some more people I guess.
    Cause multitimbral capacity has nothing to do with FM and ringmod... Bwahaha...
    And with the new...
  11. Replies
    17
    Views
    1,888

    Hmmm... the huge modulation matrix on the...

    Hmmm... the huge modulation matrix on the supernova have features you simply will not find on other synths, I'm mainly talking about the Sync Skew and the Formant Width.
    These two characteristics...
  12. Thread: to y'all

    by Liet
    Replies
    26
    Views
    1,630

    hehehe. true

    hehehe. true
  13. Replies
    3
    Views
    1,082

    375$ for a bastardly cool analogue vocoder is a...

    375$ for a bastardly cool analogue vocoder is a bargain... man i want one..
  14. Replies
    3
    Views
    1,082

    hahaha

    hahaha
  15. Replies
    3
    Views
    1,082

    http://www.doepfer.de/a100_man/a199_man.htm...

    http://www.doepfer.de/a100_man/a199_man.htm
    mmmm... now:
    1) That's one heck of a reverb unit
    2) it cost a 1/3 (more like 1/4) of your usual reverb unit
    3) It will add total analogue reverb sound...
  16. Replies
    9
    Views
    2,492

    Poll: check out waldorf Q. got a fair sequencer...

    check out waldorf Q. got a fair sequencer
    Anyway, for kewl analogue controllers you should check out www.doepfer.de now that's some cool sht!!!
  17. Replies
    9
    Views
    2,492

    Poll: haha. this isn't even a poll... of course the NL2

    haha. this isn't even a poll... of course the NL2
  18. Replies
    7
    Views
    643

    it's only the technics one... it seems i'll be...

    it's only the technics one... it seems i'll be getting me another concorde cartridge and 2 nightclub needles then..
  19. Thread: grounding TT's

    by Liet
    Replies
    24
    Views
    1,476

    yeah... and adding to some confusion... and...

    yeah... and adding to some confusion... and removing some... another reason most household equipment don't need grounding is that they ain't isolated. so when you put them on the table, you actually...
  20. Thread: to y'all

    by Liet
    Replies
    26
    Views
    1,630

    i don't play CD s anymore :D bwaha anyway... if...

    i don't play CD s anymore :D bwaha
    anyway... if you need 2 turntables anyway, i'd rather have my vinyl with me than a pc...
Results 1 to 20 of 300
Page 1 of 15 1 2 3 4