Search:

Type: Posts; User: Vulp; Keyword(s):

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    58

    Tach Landsmann Good idea to post some more...

    Tach Landsmann

    Good idea to post some more examples, im rly picky when itīs about styles ^^"
    Iīm not so much into that G-Funk and Latino-Stuff, but "Lock the Doors" is nice. (iīm more into that...
  2. Rly nice, i like the quality :D Has some LoFi...

    Rly nice, i like the quality :D
    Has some LoFi Feeling =)
  3. Replies
    1
    Views
    48

    [Evil Beat] Vulp - Stealth

    Yep, i made something new =)
    I wanted to do something low and evil and this is what came out =)
    Leave some feedback if u want, thanks :D

    https://soundcloud.com/vulpfiction/stealth
  4. Replies
    0
    Views
    101

    The most racist Techno

    Donīt take it too serious (such an irony itīs made in Germany)

    https://soundcloud.com/vulpfiction/bad-word
  5. Replies
    0
    Views
    51

    Melancholic spacy Beat [Vulp - Lone Earth]

    Heyhey, i made some new stuff.
    I would be glad about some feedback :3

    https://soundcloud.com/vulpfiction/lone-earth
  6. [DnB] + "The price is right" (no joke) [Vulp - Olivia gambles]

    Yep, i sampled "the price is right" into a DnB-Track ^^"
    I know, itīs too quiet, but i tried everything, believe me. Last option would have been to make everything else more quiet. But u donīt wanna...
  7. 2 new Tracks [LoFi Hip Hop] [Hip Hop Instrumental]

    Well, i made some new shit. Maybe u like it

    Hip Hop Instrumental: (no samples used, full synthed... except the snare and cymbal ofc ^^)
    https://soundcloud.com/vulpfiction/oracle

    Lo-Fi Hip...
  8. Thanks, at least someone listens to my shit... at...

    Thanks, at least someone listens to my shit... at least ONE....
    And i turned up the volume via automation at the beginning. Otherwise it sounded even more like shit... in my opinion ^^
    I will send...
  9. [Deep House] Vulp - All we got [Right in the feels]

    Heyhey, i made some deep stuff today =)
    I would be thankful for every feedback :3

    https://soundcloud.com/vulpfiction/all-we-got
  10. Replies
    4
    Views
    70

    I deleted it from soundcloud now cuz itīs...

    I deleted it from soundcloud now cuz itīs impossible to fix it =/
  11. Replies
    4
    Views
    70

    The material i had didnīt allow me to achieve...

    The material i had didnīt allow me to achieve better results ^^
    As mentioned in my post i just had some backup-saves from some tracks that already had effects on them that were made... pretty bad...
  12. Replies
    4
    Views
    70

    [Epic Drum and Bass] The Descent (VIP Mix)

    Well, i make Music since beginning of this year and i learned a lot since then. My first complete Track was "The Descent" which symbolises a fall into the Hell.
    I found some old stems from it again,...
  13. Replies
    0
    Views
    44

    [Drum and Bass] [Neurofunk] The Clint

    Im thankful for any feedback and recommendations :D
    (Made in 4-5h , making music since feb 2019, using Ableton, Absynth, Massive)
    https://soundcloud.com/vulpfiction/the-clint
  14. Is there anything else on soundcloud than Promo-Bot-Scum?

    Seriously, im starting to get tired of this s. Ye, it f me up that nobody listens to my s.... but i prefer to have no single like or listen on my s than having this f fake likes from these...
  15. Replies
    3
    Views
    79

    Well, i have to agree slackoverflow 1:1. The...

    Well, i have to agree slackoverflow 1:1. The Bassline needs more RAWR!!!! imo. Theres no power behind it. But i want that choir-preset xD Which synth did u use for it?
  16. Tech House meets Pulp Fiction [Vulp - Best Intentions]

    Say "what" again MoFo! :D

    https://soundcloud.com/vulpfiction/best-intentions
  17. Replies
    0
    Views
    50

    Melodic Techno [The Moon]

    Some new stuff :P

    https://soundcloud.com/vulpfiction/the-moon
  18. Ye, i rly have to focus more on the detailed...

    Ye, i rly have to focus more on the detailed stuff. It always depends in how much the song means for myself ^^"
    25 more days until a song is done sounds like a.... lot of change? ^^" Seems like i...
  19. Replies
    3
    Views
    77

    Yeah, i know. It was meant somehow like: Even...

    Yeah, i know. It was meant somehow like: Even when this track doesnīt fit completely into my preferences (i think thats rly common) and i was expecting something different, i still like it ^^
  20. Ye itīs nice ^^ Really relaxing, but the quality...

    Ye itīs nice ^^ Really relaxing, but the quality is... ok? ^^"
    Sry im really bad at this:rolleyes:. I do this all since february and so i donīt feel.... competent....(?) enough to criticize other...
Results 1 to 20 of 48
Page 1 of 3 1 2 3