Page 42 of 47 FirstFirst ... 324041424344 ... LastLast
Results 411 to 420 of 462

Thread: new sample erryday ᕮ* ε *ᕭ

  1. #411
    Join Date
    Sep 2017
    Posts
    92
    Thanks
    3
    Thanked 2 Times in 2 Posts
    Sign in to disable this ad
    I been following you on YT for Ages. I didn't know you were on this forum too.

  2. #412
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    eire
    Posts
    457
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 29 Posts
    Quote Originally Posted by nearmusicbeats View Post
    I been following you on YT for Ages. I didn't know you were on this forum too.
    yeah i wish i knew more places to post, this place kinda quiet. still, ima keep going, thanks for following me breh



    dark ukulele w/ exotic flutes, asap ferg/travis scott vibes maybe


  3. The Following User Says Thank You to timmyxholiday For This Useful Post:


  4. #413
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    eire
    Posts
    457
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 29 Posts

  5. The Following User Says Thank You to timmyxholiday For This Useful Post:


  6. #414
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    eire
    Posts
    457
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 29 Posts

  7. The Following User Says Thank You to timmyxholiday For This Useful Post:


  8. #415
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    eire
    Posts
    457
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 29 Posts

  9. #416
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    eire
    Posts
    457
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 29 Posts

  10. The Following User Says Thank You to timmyxholiday For This Useful Post:


  11. #417
    Join Date
    Aug 2019
    Location
    Åland
    Posts
    11
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Would it be cool if I used one of these in a song of mine? When/if I release it i'll credit you of corse.

    Btw. It's really darn impressive that's you've managed to keep this up for so long and still keep up the same quality level. Big props to you mate!
    Last edited by Em Josh; 09-22-2019 at 12:54 PM.

  12. #418
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    eire
    Posts
    457
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 29 Posts
    ayye cheers man, appreciate it, i try hard ha. if you releasing it on soundcloud that's cool, just put (co prod. timmy holiday) in the title/ description, if you wanna upload to streaming services hmu with the song: timmyholidaymusic@gmail.com



    chill ukulele for the lofi



  13. The Following User Says Thank You to timmyxholiday For This Useful Post:


  14. #419
    Join Date
    Aug 2019
    Location
    Åland
    Posts
    11
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Thanks mate, yeah it'll definitely just be on soundcloud =P

  15. #420
    Join Date
    Jan 2018
    Location
    eire
    Posts
    457
    Thanks
    0
    Thanked 42 Times in 29 Posts
    Quote Originally Posted by Em Josh View Post
    Thanks mate, yeah it'll definitely just be on soundcloud =P

    that's cool man, link me up with the song too, be cool to check out


    nocturnal synths, toronto vibes:



Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •