Results 1 to 6 of 6

Thread: Jazz Harp Sample: Dorothy Ashby "Essence of Sapphire" + Flip

  1. #1
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    147
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 5 Posts

    Jazz Harp Sample: Dorothy Ashby "Essence of Sapphire" + Flip

    Sign in to disable this ad
    Sample:




    Flip:

    Sapphire (instrumental) by DjCrispy | Dj Crispy | Free Listening on SoundCloud



    shoutout to @Pacino for allowing me to find Dorothy Ashby on this thread. She's dope.

    Also, idk what's up with the soundcloud coding on this site anymore...not working properly. Hit the link instead.

  2. #2
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    147
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 5 Posts
    hell yeah guys lovin the feedback. Flip this shit and don't be a *****

  3. #3
    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    8
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Just tried to send a link but it's my first time of uploading/sharing anything to this site or making a comment so need 5 posts first?

  4. #4
    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    8
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Here we go, I just went for a more off kilter, off key, lo-fi, sliced up beat, not quite as chilled as yours LOL. Sapphire (Instrumental) by Low Level Business | Free Listening on SoundCloud

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    147
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 5 Posts
    Quote Originally Posted by LowLevelBusiness View Post
    Just tried to send a link but it's my first time of uploading/sharing anything to this site or making a comment so need 5 posts first?

    just send five posts then fam, i wanna hear ur flip

  6. #6
    Join Date
    Jul 2019
    Posts
    8
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Quote Originally Posted by DjCrispy View Post
    just send five posts then fam, i wanna hear ur flip
    Above!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •