Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 21 to 25 of 25
Like Tree5Likes

Thread: Mobb Deep Releasing Another Album?! WTF!

  1. #21
    61Key's Avatar
    61Key is offline Registered User
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    4,210
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Sign in to disable this ad
    Havoc said once tho, he said he was trippin that he is addicted to henny and he was just talkin shit that P was gettin his shit together. but then he went on binge angain and retracted all statments.. I dont belive any a that shit nor do i care.. I used to be a fan.

  2. #22
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    FP Taliban
    Posts
    20,773
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Maybe Trinidad Jame's "all gold" song convinced Havok he was just as much of a snitch as P for tellin us who was tellin. Lol.
    Two things that annoy me are people who are positive out of ignorance, and people who are negative out of bitterness. People who are neither usually get along with me and agree with most of what I say. People who are one of the 2 think I'm the other.
    www.soundclick.com/phukdupbeats
    www.myspace.com/phukdup
    http://twitter.com/PhukdupEnt

  3. #23
    61Key's Avatar
    61Key is offline Registered User
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    4,210
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    LMAO!! i ALSO THINK THAT 3RD MEMBER GUY GASSED UP HAVOK TO TALK SHIT WHEN HE WAS WEAK.

    sorry for all caps my bad, but im not retyping shit... *Submit*

  4. #24
    bevisual is offline Registered User
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Florida
    Posts
    2
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Prodigy

    you think prodigy washed up huh?

  5. #25
    BeatMaker2 is offline Registered User
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    20
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Hopefully the beats remain good haha, I don't know about saving their rap careers but their old albums are pretty sick!

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Special 93% Offer

Got beats? Samples? Mixing and mastering services? Get a head start with this 93% OFF special offer!